Hakuuna Maatata

Hej!

Jag skriver nu äntligen igen samtidigt som jag tittar på serien "Skilda Världar" som jag då har köpt, jag tycker faktiskt att den är bra, kollade alltid på den serien och Vita Lögner som gick för rätt många årsen, så det är ganska kul att kolla på dom igen!
Denna vecka som varit kunde ju faktiskt varit lite bättre men varför har jag ingen större lust att berätta just här och nu i bloggen men men, bekymmer kommer och går eller har jag fel? Men då ska man ju säga Hakuuna Maatata! Det är ju ord som är bra..

Jag hoppas jag finner min stora kärlek i allafall detta år, tänk bara känslan av att ha någon nära sig hela tiden och som finns där och någon som älskar en för den man är, en helt underbar känsla är det ju!

Igår Söndag fyllde Världens Bästa Jonathan Fagerlund 21 år och självklart gratulerade jag honom för han glömmer jag inte i första taget efter allt han har hjälpt mig med, betyder massor helt enkelt..

Men ni får ha det så bra!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0