Hjärtans Dag

ABC, Du är i mina tankar
CDE, Mitt hjärta det bankar!

eller kanske

Tycker om när du tar på mig,
tycker om dina bröst i morgonljuset..


Det var väl en bra början på detta inlägg? eftersom det blev rubriken "Hjärtans dag"
Jag ska vara helt ärlig och säga vad jag har tyckt om denna dagen idag, inte ett dugg kul, jag skrev "hjärte-hälsningar" till nästan hela min vänlista på Facebook eftersom jag var alldeles ensam denna dag, därför delade jag med mig lite kärlek till en hel del genom att skriva t.ex "ha en underbar alla hjärtansdag idag" och det var ju gulligt folk som skrev tillbaka och sa detsamma.
Jag var nere på ett konditori här i Nödinge och köpte två jättesöta rosa bakelser och en liten hjärtformad tårta, bild på de ser ni nedanför när ni har läst klart eller om ni har tröttnat på all denna text så kan ni ju rulla ner och kolla om jag har något mer kul och underhållande!

Jag ville verkligen få ett oväntat besök idag av någon men jag satt här i några timmar ensam och spelade massa peppad musik (metal bland annat) och ja, det blev några få kärlekslåtar men varför spela det när man ändå är singel och vill helst ha en famn att krama om?!
Men jag fick allt någon som kancka på min dörr idag, dock var det förut på början av kvällen men ändå, jag bjöd på den underbart goda tårtan och det var uppskattat, sedan efter det kollade vi lite på olika roliga klipp på youtube tills min mamma kom hem med thaimat som är så gott! Håller ni inte med om det? ^^ 

Nu sitter jag här själv igen och skriver detta inlägg och filosoferar lite grann om mitt liv, hur jag vill det osv, men de kan jag säga er att det inte är den lättaste tanken att gå runt och bära på!

Imorgon blir en underbar dag med två sötnosar som bär namnen Buddha och Karma, för er som har lite koll fattar vad jag menar för sötnosar och ni andra som inte riktigt förstår så är det två hundar, dom ska jag passa imorgon, jag älskar dom verkligen, så charmiga och gör mitt hjärta glatt varje gång jag ser dom (bara på bild räcker)

Men men, jag ska börja avsluta detta inlägg idag tyvärr, kanske skriver inlägg imorgon men då blir det inte förrän sent på kvällen annars uppdaterar jag på Torsdag igen!


Här kommer först en bild på dom underbart godbitar jag köpte idag..


En bild på mina underbara fyrbenta vänner Buddha och Karma

Rami (Ägaren till dessa) är en sjukt duktig fotograf som ni ser!

Och här har ni bild på tröjan som jag köpte i stan igår, erkänn snygg?!


Och nu det sista, lite hårdrock på detta hela lugna inlägget, eller va säger ni?!
vad passar inte bättre då än
Lillasyster-Hårdrock



Rock on!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

LILLASYSTER<3

2012-02-15 @ 09:21:03
URL: http://eliminera.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0