Torsdag

Japp, idag är det Torsdag och jag passar på att skriva när jag känner mig något bättre än inlägget innan detta, vilket turen är eller vad säger ni?

Igår ville jag så gärna gå till MPU (Mötesplats Ungdom) för dom hade en julavslutning så jag gick dit med bror min, och självklart hade jag en liten "julklapp/gåva" från mig till en mycket speciell person som var där. När jag såg honom gick jag fram med det fina paketet och han blev jätteglad och allt lite smått generad, vilket jag tyckte var hur gulligt som helst. Han var nog inte beredd på att han skulle få något så fint igår, men innan han öppnade frågade han mig
"det är julafton idag va?", då sa jag "Vi säger att det är din jul idag"..
Han öppnade paketet nyfiket och till slut kom fram en liten kartong under pappret men i själva lådan låg ett stenformat hjärta men en stenformad ros och en text som löd:
"Till Dig för att du är du".
Det tyckte jag var hur fint som helst, i allafall att ge en så fin gåva till någon som man verkligen tycker om, han gick runt bordet eftersom jag satt på andra sidan och jag fick en helt underbar och väldigt tacksam kram, visst är det kul att se när man kan göra någon glad för något så lite trots att det kanske betyder mycket..

Så gårdagen eller aah kvällen var hur mysig som helst faktiskt!

Idag stanna jag hemma från praktiken igen för jag vaknade med hög feber och ont i halsen och massa annan oro men då vaknade jag av att jag hörde från tvn att en personbil hade kört rätt in i entrén på ICA Kvantum på Ale Torg "igen" fast denna gången verkade det vara mer tobaken som lockade än pengar fast jag vet inte riktigt, men vad är det för ställe vi bor i, snart startas det väl säkert krig eller något också i denna lilla håla, ingenting skulle förvåna mig faktiskt..

Här är en bild på bilen som körde in

Så kan det se ut! Man blir faktiskt väldigt trött på dom som bara vill förstöra!

Just nu sitter jag och gosar med min systers hund Leo och lyssnar lite på jullåtar trots att jag inte har lika mycket känsla för just julen i år, varför vet jag inte riktigt, men det är nog för att jag längtar tills sommaren 2012 ska slå in, och att det blir en bättre sommar än detta år..

Men dagens låt idag är ingen Jullåt men den är bra!



Ja, kan väl erkänna att jag brukar få tårar av just denna låt för den får mig och tänka tillbaka till många underbara tider!

*Ha de så bra*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0