God Jul

Ho! Ho! Ho!

Idag har det faktiskt inte känts som Julafton, här hade vi klarblå himmel och solen lyste. Men lite presenter fick jag trots allt och det var: presentkort på Lindex sammanlagt 1500:-, pengar, biobiljett och av bröderna som alltid ska försöka göra sig lustiga hade köpt en serietidning och ett Pringles rör till mig, men trots det blev jag glad eftersom jag tycker väldigt mycket om dom chipsen, så jag tackar och tar emot.

När jag hade ätit julmaten förut så gick jag in på rummet och kollade på mobilen och då hade jag fått 20 stycken sms av mina vänner och dom önskade mig en God Jul, det var faktiskt kul att läsa men lite jobbigt att svara på alla men ni som inte fick svar ni vet att jag jag säger detsamma ändå, eller hur?
Men det som gjorde hela min kväll nu var att Jonathan Fagerlund hade skrivit God Jul till mig för han är så sjukt underbar och betyder en hel del och det gör även Alexander Schöld som var först av alla att skriva till mig, Tack Tack och åter Tack!

Nu har jag i allafall skrivit ett litet inlägg nu när det är Julafton, visst är det bra att jag hade tid med det, inte alla som kanske har det menar jag så alltid kul att ha någon blogg att läsa och se vad som hänt just en dag som denna..


Självklart får vi spela en jullåt som kvällens låt..



Jonathan Fagerlund som sjunger när han var lite yngre! ^^

Ha en fortsatt God Jul! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0