Rörigt men Äntligen tillbaka!

Nu är Pringles äntligen tillbaka!

Nu kan ni mina underbara läsare äntligen få läsa något igen eftersom jag inte har skrivit här på ett väldigt bra tag, men som sagt.. Bättre sent än Aldrig!

Den senaste tiden som gått nu har jag ju börjat på utbildningen, vart med lite goa vänner, lärt känna nya trevliga människor och vart på Rockbaren, som nu förtiden nästan är mitt andra hem. Nu tänker ni säkert "Alkis eller?!" Men det är jag verkligen inte, jag tycker om att gå dit bara och chilla i soffan, prata med folk och det spelar ingen roll om man dricker öl, sprit, vatten eller coca cola för det viktigaste är ju faktiskt att ha det trevligt, och det har jag väldigt ofta där på det stället trots att dom en kväll helt plötsligt började sätta igång Björn Ranelids dynga till mirakel i högtalarna, inget alls man förväntar sig att höra på en Rockbar direkt eller?

Men förutom det har jag inte gjort så jättemycket faktiskt, haft myskvällar hemma typ, vilket aldrig är fel direkt. Alla Älskar ju att mysa till det?!


Nya pringles är väl tillräckligt snygg? ^^


Fem SKULLE

Skulle du vilja vara längre?
Nej, jag trivs med att vara kort.
Skulle du vilja väga mer?
Nej, denna vikt är bra som jag har.
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
Det beror väl på hur och varför han gör slut..
Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Kanske det kanske
Skulle du vilja dricka dig full nu?
Nej, faktiskt inte!

Tio KAN

Kan du röra på öronen?

Nej

Kan du slicka dig på näsan?

inte det heller

Kan du kolla i kors med ögonen?

Kan jag nog om jag vill

Kan dina föräldrar lita på dig?

Ja, det kan dom

Kan du låta bli att prata på 4 timmar?

Inga problem.

Kan du vara på fest utan att dricka?

Ja, det kan jag.

Kan dina vänner lita på dig?

Ja, självklart kan dom det! <3

Kan du tänka dig att pierca naveln?

Ja kanske, men hellre läppen ^^

Kan du suga?

Vilken fråga! Klart jag kan.. haha

Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Japp

Femton HAR


Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?

Ja, det har hänt..

Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?

Mamma har det..

Har du ett syskon?

Jag har 4 syskon

Har du varit full den här månaden?

Ja, de har jag! ^^

Har du någonsin haft sex med någon?

Jupp jupp!

Har dina föräldrar ljugit för dig?

Tror jag allt att dom har

Har du redan tröttnat på dom här frågorna?

Jag tröttnar aldrig på frågor!

Har du borstat tänderna den senaste timmen?

Ja, faktiskt!

Har du pussat någon som är fyra år äldre?

Jappsi!

Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?

Ja

Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?

Nej

Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?

Nej

Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?

Ja, pinsamt -.-

Har du haft sex med mer än tre personer?

Japp

Har du ljugit på någon fråga än då?

Nej


VEM


Vem är din bäste vän?

Jennifer Schöneman <3

Vem älskar du?

Dom som förtjänar att bli det, ni vet vilka ni är!

Vem vill du bli full med?

Jennifer Schöneman, min bästa vän! :D <3

Vem är den bästa artisten?
Joan Jett

Vem pratade du senast i telefon med?

Mamma

Vem är snyggast i världen?

Svår fråga..

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?

Jennifer <3

Vem är snällast i världen?

Jag? ^^

Vem är din bästa kompis?

Jennifer ju! <3
Vem vill du prata med?

Jennifer

Vem sov du med senast?

Min maskot

Vem vet allt om dig?

Jag själv!

Vem kysste du senast?

Det var en tjejkompis ^^

Vem kramade du senast?

Emma :)

Vem kan berätta allt för dig?

Jennifer <3

Vem kan du berätta allt för?

..läs ovan
Vem hatar du?
Hata är starkt ord..

--

Jag hade ingen aning om vad jag skulle skriva så jag svarade på lite frågor, men är det någon fråga som inte står som ni/du vill ha svar på kan du ju alltid kommentera detta inlägg och skriva det du vill..

Men jag ska plugga lite grann innan jag somnar!

Natti natt, sov så sött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0