Det var inte igår!

Hej Mina Kära Läsare!
 
Hoppas ni börjar läsa min blogg igen då jag äntligen kommer börja uppdatera smått och gott som ni kanske har lust att läsa, jag kan i allafall hoppas på det! ^^
 
Den senaste tiden då jag inte har skrivit på bloggen har jag bland annat haft fullt upp med jobbsök, inte alls kul men det är ett måste, försökt filosofera om mitt liv framöver men varför tänka när det bara är att leva livet och ta dagarna som dom kommer? Just det, jag har även vart utomlands för allra första gången i mitt liv om man inte räknar med Danmark, det var första gången jag flög ett flygplan och det måste jag säga var riktigt spännande, dock fick jag jobbigt lock för öronen men när vi väl var framme på hotellet jag och Peter (låtsaspappan) så ville jag inte hem igen.. Det var upp till 46 grader i skuggan, lite väl varmt men väldigt skönt ändå att vara långt hemifrån, så jag njöt av värme, god mat/dricka, god personal och självklar fyra dagars helkroppsmassage, vilket inte alls var helt fel! Jag var dessutom så galen att jag både tatuera och pierca mig där hur jag nu klarade av det, är jag en viking kanske? hahaha xD

Men tatueringen är mitt namn på överarmen i lite turkisk stil, något som var roligt var att han som hade salongen berättade att mitt namn Frida betyder "elak" på turkiska, passar det in på mig tycker ni? :o
Sedan piercingen blev på det stället jag aldrig hade tänkt göra någonting med, självklart i naveln, jag blev så chockad när jag såg det efteråt att jag hade något sånt, men sjukt glad blev jag! (:
 
 Bild på min piercing

Och en härlig bild på Hamam när jag ligger under skummet!
Det gör man hemskt gärna om fler gånger, jag rekomenderar det till er som inte har testat att prova det!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0