Awsome Helg!

Hej, Nu skriver jag äntligen igen!
 
Ja, ni kanske undrar vart jag har hållt hus i helgen eftersom jag inte har skrivit här i bloggen? I Fredags fick jag äntligen träffa min allra bästavän, vi har inte setts sen Nyår typ så glädjetårarna var påväg när jag äntligen fick träffa henne, och hennes värdefulla namn är såklart Jennifer, vi var hemma hos henne och pratade om allt möjligt som hade hänt sedan vi träffades senast, med henne kan jag dela Glädje och Sorg, kan skratta och gråta när jag är med henne och det bästa av allt är att jag kan berätta allt för henne, vi står varandra nära trots att vi inte ser varann. Lite senare kom hennes kille hem och vi skulle åka till Nödinge i den nya bilen, sjukt nice va det att åka med i den, det gör jag gärna fler gånger, dock tog jag inga bilder den dagen men det behövs inte för att minnas en sådan fantastisk dag med både Jennifer och Robin. Vi åkte en sväng till Kungälv också där vi hörde musik från King river rock som då var en hyllning till Elvis pressley men jag hade glömt mitt legitimation hemma men hörde ändå lite av musiken. Sedan bestämde vi oss för att hyra en film och kolla på den innan jag skulle åka hem och det blev filmen "Bilar 2" som faktiskt var rätt bra, rolig om inte annat! :)
 
Här är en bild på bilen man fick åka med i
Erkänn läcker?! 
 

Sedan på Lördagen hade jag rätt tråkigt som bara satt hemma och kolla in i väggen eller något liknande så jag åkte en sväng till min farbror och hälsade på honom lite (en av mina farbröder) där även min pappa och han fru var, och det var riktigt trevligt, vi åt och drack goda grejer. Idag Söndag har jag bara slappat och just det, jag var ute en runda med en söt vovve som har namnet "Nikki" hon är så underbart snäll!
 
En bild på henne bjuder jag på också..
 

och imorgon ska jag som jag längtat träffa en underbar killkompis med namnet Mikael, så vi ska härja runt och göra stan lite mer osäkert än va det redan är! Låter väl riktigt bra de?!
 

Ni får ha en fortsatt trevlig kväll goa läsare! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0