Zebran is back!

Nu tror ni nog inte att detta är sant, men jag är tillbaka äntligen till bloggen, visst är det fantastiskt?!

Får börja med att självklart ge er alla som läst/läser min blogg en stooor ursäkt över att jag inte skrivit här på nästan en månad nu eller vad det blir, och ja jag är fortfarande den söta lilla zebran om ni ville veta det, ni får se två bilder på när jag sminkade mig själv till en zebra i ansiktet för ett ganska bra tagsen men jag tycker helt ärligt att det är en ganska fin sminkning för att ha gjort det själv eller vad säger ni om ni skrollar ner lite? =)


Ni kanske vill veta vad jag har gjort det senaste, ja då kan jag ju försöka komma ihåg allt som hänt, hmm.. jag orkar inte tänka tillbaka så jättelångt så börjar redan i tisdags denna veckan då jag träffade en helt underbar person som heter William, vi var hemma hos mig en stund och kollade på Lejonkungen 3 eftersom att han inte hade sett den och sedan på onsdagen åkte vi till Göteborg och gick till Bergarkungen för att se den första lejonkungen i 3D, visst låter det gulligt? 20+ liksom men den filmen är faktiskt jättebra tycker jag fortfarande, hade ju kanske varit lite värre om vi hade gått på Nalle puh´s nya äventyr eller något sånt, haha! Men det var jättetrevligt verkligen, tusen tack William!

Imorgon Lördag är det en fest jag ska på och det ska bli kul vad jag hoppas på i allafall och det tror jag verkligen, då ska jag ta bussen till Trollhättan och fira min kompis som har fyllt 18 och som den dagen har månadsdag med sin kille så Grattis till dom två får man väl då säga, vi skulle dra till Backstage senare på kvällen och jag gillar ju det stället, så rocka loss hela kvällen och jag kommer ju få träffa en kompis till där som det var längesen jag träffade, så det kommer nog bli en lyckad lördag! ^^
Skriver mer om hur det var och sånt på Söndag när jag kommer hem, det låter väl bra det?


Men ni mina kära och söta läsare får ha en underbar helg och ta det lugnt!

Här kommer bilderna jag skrev om..



&



Kommentera gärna och säg vad ni tycker om min rejält snygga sminkning..


Natti natt, sov sött och dröm om småkryp du mött! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0