Vill finna den!

Hej där ute, min kära läsare!

Jag sitter just nu bara här, kom precis ut ur duschen men när jag väl satt där i badkaret och kände de heta vattnet mot min kropp så fick jag en tanke om att jag är trött väldigt trött på singellivet, det är väldigt dystert och kallt utan att ha någon nära sig, man vill ju känna värme från en kärleksfull famn, håller ni inte med mig?

I fredags var ju min sista dag på praktiken men det kan hända att den förlängs en månad till, vilket jag hoppas på eftersom det är väldigt trist att bara gå hemma och inte ha något att göra, förutom att sitta vid datorn, visst jag har mina katter som är keliga men jag vill känna kärlek från en kille som kan älska mig för den jag är utan att jag behöver ändra på mig..
På fredag ska jag på Sticky Fingers och kolla på bandet Twin som kommer spela där vilket jag tycker är ett jävligt bra band, och det är ju 20-årsgräns då och jag fyller ju 21 detta året så ja, jag kommer in! Jippie! =)

Alla hjärtans dag snart med, då hoppas jag att man kan bli lite överraskad av någon, trots att det är på en Tisdag men håller tummarna ändå på det! Som ni märker skriver jag rätt mycket om kärlek här idag men som sagt vill finna den så snart som möjligt..

Jag har en låt nu som passar bra in till detta inlägg..



Kärlek kan ju faktiskt göra väldigt ont också!

Kommentarer
Postat av: janne

Hej Jan här läste lite på din blogg. Tänkte fråga Om JAG Fick bjuda upp dig till dalarna vid MIG och ATT JAG får bjuda på en middag på allahjärtans dag :-) Samt ATT vi får vara och så får du följa med MIG på Mina dansträningar mm :-) sen ätt jag ska visa dig runt i trakterna här uppe :-)

2012-02-08 @ 02:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0