Gott & Blandat

Javisst, dags ett inlägg med lite gott & blandat, för varför skriva om en och samma sak i varje inlägg som dom flesta bloggare gör? Man förstår kanske att folk tröttnar på att läsa om samma saker hela tiden så om ni vill ha något intressant och lite blandade saker att läsa om rekomenderar jag faktiskt att ni ska hålla er uppdaterade på min blogg som ni är här och nu...

Idag tänkte jag bland annat skriva om lite gamla minnen, en sjukt snygg känd brud vid namnet Joan Jett och ja, lite annat smått och gott som sagt! Låter det spännande tro?

Jag var inne på youtube ett tag idag och sökte på olika låtar osv, och till slut kom det fram en låt som heter "På riktigt" och när jag hörde den började jag tänka på allra första gången då jag lyssnade på den, jag höll faktiskt helt ärligt på att få tårar av den och varje natt innan jag kunde somna sjöng jag alltid på den, och varför kanske ni undra, och vem har gjort den? Jo, det är Jimmy Jansson, min allra första idol var han då jag var 14 år och inte visste så jättemycket om man säger så, men jag kunde inte motstå hans sångröst, jag blev helt frälst och lyssnade på hans låtar dygnet runt, jag har nog alrig spelat sönder en skiva så som jag gjorde då! ^^ Det är verkligen minnen från förr eftersom jag nu är 21 detta år, jag glömmer aldrig när tv4 ringde upp mig en förmiddag och berättade för mig att jag skulle få prata med just Jimmy Jansson i direktsändning och då var det i programmet Lattjo Lajban (barnsligt kul!) men hela jag blev helt darrig och jag kunde inte sluta le på hela dagen, vilket var underbart för många att se... Men idag är man faktiskt lite besviken över att han hoppade av "gungan" och blev en helt annan person som man knappt kände igen, ändrade utseende, röst och allt helt enkelt, men nu finns i allafall Jonathan Fagerlund som jag vann en hemma hos-spelning med eller hur man nu ska förklara, det var en sommar för typ två årsen, en dag jag aldrig glömmer, som jag än idag tror är en dröm, trots att jag har bevis med både filmklipp och bilder från då han stod i mitt vardagsrum, det var helt awsome! ^^

Jaja, nu har jag skrivit lite om det, nu tar vi och byter ämne här lite och då är det inte killar utan en känd tjej som i mina ögon är sjukt snygg, vissa av er vet redan vem jag snackar om men för er som är extra nyfikna så snackar jag självklart om rockbruden Joan Jett, har jag fel om jag tycker att hon är en utav dom absolut snyggaste tjejerna som finns i rockvärlden? Visst, alla tycker vi olika men där har jag fan rätt i att hon är läcker!
Titta bara här!


För er som är nyfikna på vad jag gjorde i helgen så kan jag berätta för er att jag i Fredags var på Sticky Fingers och skulle se ett jävligt bra band som kallar sig för "Twin", det är fyra goa grabbar som man känner, eller tre av dom i allafall, men alla är lika goa och glada för det! En väldigt bra spelning bjöd dom på, vilket man tackar för hur mycket som helst..
Igår Lördag var jag med en kompis först och sedan när jag kom hem slappade jag och tog det bara lite lugnt med filmer och gott att äta, och det var samma idag eller ja, var med två vänner förut vid namnen Jessica och Peter, då spelade vi lite The Sims 3 Husdjur och hade väldigt kul med det eftersom det inte är så speciellt kul i Nödinge, så det är svårt att hitta på något kul att göra! :)

Men men, jag bjuder på lite bilder, både gammalt och lite nytt, som sagt "Gott & Blandat"

Först en bild någon dag innan jag klippte mig och då såg jag ut såhär


En bild jag tog idag!


Och självklart kommer nu lite minnesbilder..

På tal om min idol när jag var 14 så är här en bild på mig och han för några årsen, sött va?! ;)


Självklart bilden på mig och Jonathan Fagerlund då han var hemma hos mig, och jag tror jag redan har lagt in denna bild i något inlägg men vad gör det, det är ju ett minne man aldrig glömmer!


Ha en fortsatt bra och och Natti natt till er alla sedan!

Kram! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0