HIPP! HIPP! HURRA! HURRA!

...För Frida Idag!!!

Ja, idag har man haft en helt lugn och skön födelsedag, har fått många fina och betydelsefulla gratulationer både på facebook och sms. Det är så kul att det är så många som skriver till en, borde vara så varje dag, speciellt på Facebook i allafall då det inte brukar hända så jättemycket där.

Klart att man tycker om att bli uppvaktad på sin egna födelsedag! Tusen tack ännu en gång Alla underbara människor som har fått mig att le en hel del idag, ni vet ju vilka ni är, så jag skriver inte upp allihopa, tar nog en tid att göra det i såfall, men den som var allra först att gratta mig denna dag var faktiskt min underbart vackra bästa vän Jennifer Schöneman, som betyder mer än hon vet för mig, kan verkligen berätta allt och inget till henne och jag litar på henne fullt ut!

Ni kanske undrar vad jag har fått för fint av vänner och familj..

Av Jessica fick jag en jättesöt liten nalle,
Emma, ett par sjukt fina örhängen som jag har på mig än idag (fick dom av henne i Fredags),
Mamma, Hårfärg och mascara,
Broder Anders med familj, Ett presentkort på Nordstan,
Pappa och hans fruga, ett sött kort med en solros på och pengar i det,
Syster Jenny med familj och Mormor, 2 fina vita ramar, fina saker från bodyshop coh ett par silverörhängen.

Just det, jag har ju även fått en tidig födelsedags-present av Peter, kan ni gissa vad det blev?!

Ja, Precis! Metaltown-biljett (2-dagars), snacka om att vara lycklig! :)

Något jag måste visa er läsare här och nu i detta inlägg är ett filmklipp på youtube med bandet "Myrkvedr" som kör låten "Vandraren-Nordman" sjukt bra, tycker jag. Måste också tillägga att sångaren William är helt underbar och honom kan jag berätta en hel del för utan att det sprids ut. Visst, jag har många vänner men klart man har några få favoriter, lite elakt kanske men jag är ju som sagt bara ärlig och det är väl bara bra?!


Kommentarer
Postat av: Emma

tänkte bara säga att du är utmanad i min blogg :D

2012-05-02 @ 19:58:50
URL: http://xkiddown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0