Söndag!

Hallå hallå där ute!



Börjar med en rolig liten lista eller vad man nu ska kalla det:


Gör såhär:
1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till fem och skriv sms:et
4. Gör likadant på varje fråga


1. Vad skulle du göra om din pojkvän var otrogen mot dig? 
Du skulle ju dit imorrn

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
A blir sen mat;(

3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?

Vad gör du gumman? <3


4. Vilket sms blev du mest berörd av?

Tack för igår och idag gumman :) <3

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?

Vi åker nu:D<3

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?

Okej :D va de gott med massage? :D <3

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?

Se där ja! Då är du vid torget om en kvart då. Ska jag möta dig vid hållplatsen? :)

8. Vad vill du höra mest av allt?

Längtar redan till massagen :) sov gott kramar i mängder :)


9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?

Okey :)

10. Din mest romantiska replik är:

Asså? :$ vad då för nåt? Puss


Hahahaha! Det var lite kul, eller va säger ni?
Imorgon är det "Äntligen" måndag igen och då börjar jag att praktiksera och det ska ju bli kul men börjar redan 07.00 på morgonen, så blir att gå upp tidigt.
I helgen nu då så i Fredags blev jag ju bjuden på middag som var hur god som helst, igår Lördag var jag en liten stund på alerocken, visst jag missade en del band men något var faktiskt ganska bra som jag hann lyssna på, sen gick jag hem och drack lite cider och tjöta med en görgo kille på msn en lång stund. Jag skulle egentligen till Rockbaren i göteborg men det var verkligen pissväder ute så jag var hemma och myste ner mig i täcket och åt gott till cidern..
Idag ska jag inte göra så värst mycket vad jag vet ännu men vem vet, det kan ju dyka upp något roligt äventyr för mig, men det tvivlar jag på..
Jag har sjuukt ont på ena sidan av min rygg, känns typ som knivhögg efter varje andetag, känns inte alls kul!

Men men, nu har jag uppdaterat bloggen lite grann, så nu vill jag ha lite mer besökare..

Kram kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0