Slappdag

Ja, nu ska jag äntligen skriva ett lite längre inlägg än igår kväll, så jag kan väl berätta vad jag har gjort i helgen. Först i Fredags var det en tråkig kväll hemma men rätt som det var fick man ett sms av en kompis som ville att jag skulle komma in till Göteborg och visst jag hade ont i ryggen på morgonen på fredag men det blev lite bättre mot kvällen så jag drog in till stan och hade trevligt där.

Igår var jag hemma till en början sedan tidigt på kvällen gick jag till MPU (Mötesplats Ungdom) och skulle kolla finalen för Alerocken, det var faktiskt rätt band som fick priset att spela på Festivalborg 2012, woho grattis säger vi till dom banden då.. Aah just det innan jag fortsätter på Lördagen där så i Fredags kollade jag på filmen "Iron Will", den var faktiskt bra. Så om ni tycker om hundar och disney tycker jag absolut att ni som inte har sett den ska kolla på den.

Hur som helst, igår efter alerocken då åkte jag och min bror till Kungälv och skulle kolla om det fanns lite roligt folk där och det var ju tur att man hade några att snacka med där, och när vi hade vart där ett bra tag kom det en kille som jag kände igen och det visade sig vara en som har flirtat med mig för ganska längesen men det roliga var att han kände igen mig med, så det var faktiskt väldigt kul att träffa honom.

Så med andra ord har det varit en väldigt rolig helg om man bortser från mina brännsår som fortfarande svider lite grann på fingrarna, men det börjar att läka nu faktiskt, och idag vaknade jag pigg och kry och inte alls huvudvärk eller något, grattis till mig eller något då va? haha, men denna Söndag blir det nog att städa undan lite grann och ta fram kläder till imorgon då en ny vecka med massa praktik och jobbsökande börjar, Jippie!

Jag kan ju köra en favoritlista på hundraser nu då, det är min top 7 lista, börjar med nummer 7 och tar det bästa sist, låter väl som en bra idé?!

 

Min top 7 lista på hundraser

7.

Dalmatiner

 

6.

Rottweiler

 

5.

Schäfer

 

4.

Lapphund

 

3.

Sibirien Husky

 

2.

Samojed

 

Sist och min ABSOLUTA FAVORIT är.....

Alaskan Malamute

Det var min lista, har ni som läser någon eller några favoriter ni med får ni gärna skriva vilka till mig för jag är en genomgod hundmänniska, jag är faktiskt mer för hundar än katter men jag gillar självklart katter också, absolut!

Jag kan ju skriva ett inlägg ikväll igen så hinner ni andas ut lite efter alla bilder och all text ni läser här.. ;)

 

Här har ni lite klipp från filmen "Iron Will"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0