Kanske är det så

Jag har vart ute en sväng denna kväll men min broder och druckit lite grann men är fortfarande nykter, vilket jag tycker är väldigt bra av mig själv, sedan vad andra tycker skiter jag i! :)
Ska snart krypa ner under täcket och bege mig in i drömmarnas värld, och det kommer bli otroligt skönt om jag får säga det med mina egna ord..

Detta inlägg är inte så mycket att läsa men vänta bara, imorgon kommer jag knappa lite mer än såhär och då kan ni äntligen börja kolla min blogg igen, låter inte det fantastiskt?!

Men ni som läser här och nu får sova väldigt gott när ni väl gör det, och dröm självklart sött också!

Här kommer jag med kvällens låt





Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0