Bra helg!

Nu är jag tillbaka här igen, som ni har längtat eller hur?

Jag var ju sjuk hela veckan och det var väldigt segt att bara ligga i sängen hela dagarna och inte göra någonting förutom att krya på sig genom att dricka väldigt mycket vatten, äta ordentligt och vila i mängder, men har ändå klarat av att söka jobb trots att jag var väldigt hängig just den dagen då jag gjorde det, men duktig var jag!
Men men i Fredags gjorde jag inte så jättemycket, tog det bara lugnt på dagen och hade tråkigt men på kvällen hade jag sällskap av två riktiga sötnosar som var hur glada som helst över att träffa mig, jag var då hundvakt med andra ord och det var jättekul verkligen trots att alla kanske inte tycker att det låter speciellt kul men jag är som sagt en väldigt genomgod djurvän och älskar framför allt hundar, den rasen Sibirian Husky får mitt hjärta att slå lite extra. Hundarnas vackra namn var Karma och Buddha, ni ser bilder i detta inlägg på dom också, hur fina som helst..

Igår passade jag dom igen, för jag älskar deras charm och allt med dom två, och självklart fick man samma glädje av dom då också vilket fick mig att skina upp lite extra mycket. Karma kom upp i soffan där jag satt och la sitt huvud i mitt knä och somnade där under tiden som jag kliade henne på magen och då kom Buddha som också ville bli klappad så det blev två hundar på varsinn sida av mig, och det gör jag mer än gärna fler gånger!

Idag åkte jag först en sväng till min pappa och hälsade på, jag hämtade även min skinnjacka där som jag hade glömt. Lite senare när jag hade vart där ett tag åkte jag in till stan ett tag och var med min underbara vän ChiipZ och en annan som idag blev min nya vän och hon var så himla schysst och go tjej så vi bytte nummer och ska ses igen på Onsdag, ska bli helt azzum! ^^

Just nu sitter jag här och skriver och kollar på Beck (mycket bättre än Wallander) tycker jag, men det blir att försöka somna ganska snart ändå eftersom jag ska upp vid 5 imorgon, praktiken som kallar på mig då ju och på ett sätt ska det bli skönt att äntligen komma tillbaka dit efter min sjukliga vecka som varit, jag trivs ju jättebra där så.. :)


Buddha <3


&

Karma <3


Visst är dom för söta?!

Här får ni se ett klipp om just Sibirian Husky


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0