Första Pass

Hallå Hallå!

Nu har jag inte skrivit här sen jag fyllde år, men men det är ju kanske inte alltid man har tid till det, men så ofta jag hinner och sånt..


Detta är Deals Death´s nya video, låten "Collpse"

Ska jag säga mitt vad jag tycker så är låten sjukt bra men förra videon var mycket bättre, men klart denna också var bra eller va tycker ni mina goa läsare?!

I Måndags var det valborg och då var jag ute med lite goa vänner, först var vi en stund i slottskogen, satt där och pratade gött sedan blev det rockbaren en liten stund, och det är alltid lika trevligt folk man möter på där och lär känna, så det blev en lyckad kväll där!

Idag har jag börjat med 20 stycken situps och armhävningar och druckit mycket vatten, visst låter jag nyttig? Man vill ju vara lite stilig när den riktiga värmen och sommaren kommer hit, jag tror det är fler än bara jag som tänker så!

Jag tänkte att jag skulle skriva ett litet inlägg nu i allafall, så märker ni när nästa kommer upp!

Kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0