Socker & Blandat

Tänk er att ni har en blogg som ni inte har skrivit i på ett tag och ni vet inte riktigt vart ni börja,
ungefär så känner jag nu!

Lite jobbigt faktiskt!!


Men det är väl bara att skriva på så kommer det nog en hel del som man kan skriva om till slut eller aah, vad man ska skriva eftersom jag har hört av folk att dom tycker om att läsa min blogg till skillnad från många andra bloggar, och det känns väldigt bra att höra, lite så att det värmer in i själen när dom orden kommer fram och då vill man ju absolut inte sluta att skriva heller! :)

Socker & Blandat blev rubriken idag, varför vet jag inte riktigt men söta meningar är jag ganska bra på att skriva och det kan till och med jag själv erkänna som t.ex "Du är den absolut finaste människa jag träffat och dig vill jag välkomna in i mitt liv.." (om det är en nykomling) annars till typ vänner "Du är den vackraste vännen för mig och jag kommer alltid att finnas här för dig"
Vad tycks?! Lyckades jag lite grann?
Jag orkar tyvärr inte skriva vad jag har gjort alla dagar sen jag skrev här sist men typ vad jag hittade på igår och sånt där funkar väl alltid, men om ni är väldigt nyfikna krabater så finns ju min mejl eller så kan ni kommentera och fråga så ska jag försöka svara på era frågor!

Men men, hur som helst igår var jag först bara hemma hela dagen, fanns inte så mycket annat att göra om man säger så, senare på kvällen så var jag med några vänner och vi gick runt lite grann i lilla Nödinge, prata och sedan blev det lite kallt så vi gick in på gymnasiet, satte oss där och värmde oss och det var skönt. Sedan idag vid 12-tiden åkte jag och Jessica in till Göteborg och var där några timmar och tjöta med lite gött folk eftersom det inte finns så mycket mer att göra i stan när man inte har pengar, men får dom antagligen imorgon! Man kan ju i allafall hoppas på det.. 

Jag har faktiskt sagt till mig själv många gånger nu att sluta äta massa socker och onyttigheter och börja träna mer, men vad gör jag? tvärttom, äter mer och tränar mindre. Inte alls bra, så jag ska fan sätta stopp för det när som helst innan det blir alldeles försent! Tycker ni det låter som en bra idé vänner och läsare?
Det finns en speciell person i mina tankar hela tiden, alltså så fort jag tänker på honom börjar jag att darra i hela kroppen och blir nervös för ingenting, jag tror att jag gillar honom lite smått och har gjort det ett tag, men varför ha brått när man kan ta dagen som den kommer? ^^ Bäst att njuta av friheten så länge man orkar och kan och följa sitt hjärta när det känns rätt så det inte går åt olika håll, vilket jag har varit med om en hel del gånger, så jag tar det med ro ett bra tag tills jag känner att jag inte kan vara utan Kärlek! Visst, den dagen då det blir så kanske det är försent men då finns det ju andra gojtingar i denna vida värld men rätt få som är så som man vill ha dom om jag får säga mitt!

Just det! höll nästan på att glömma bort att skriva om det! Igår var jag faktiskt inte bara hemma hela dagen utan jag blev fotograferad av en mycket begåvad kille tycker jag att han är i mina ögon i allafall, jag hade en egen tillgjord tuppkam som var lite speciell men ganska cool ändå! kanske kommer upp en eller annan bild här i något annat inlägg, nästa kanske! Den som håller sina ögon öppna lär se det, nu sitter ni säkert jätte nyfikna och vill bara se bilderna, men ni får allt ha tålamod ett tag till! ;)





Kapten Röd kommer till Festivalborg 2012!!

Visst ska ni komma dit då liksom?! kan bli riktigt nice faktiskt! Vissa låtar är skitbra, som denna "saknade vänner"

Nu ska jag sitta här vid datorn ett tag till men jag skriver igen när jag har tid, ork och lust till det, vilket inte kommer dröja så jättelänge! Jag sviker ju inte mina trogna läsare..

Ni får ha det helt underbart tills jag uppdaterar bloggen igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0