Underbar Dag!

Ja, idag har det vart en speciell och helt fantastisk och underbar dag eftersom jag passade två riktigt söta, goa och helt otroliga charmtroll idag, jag snackar om Karma och Buddha såklart..
Det var nästan min egna hjärtedag idag, för varje gång jag träffar dom slår alltid mitt hjärta ett extra glädjeskutt känns det som och jag kan inte sluta le, och dom där två kan jag verkligen inte sluta älska. Ja, självklart har jag en favorit som mitt hjärta klappar lite extra för och den kakan får ni allt klura på tills slutet av detta inlägg!

Jag tog väldigt fina bilder på dessa sötnosar idag, vilket ni kommer få se under detta jag skriver såklart, och jag har ju hört att min blogg är väldigt spännande att läsa, det är bland annat därför jag har börjat skärpa mig och skriver ganska ofta nu förtiden som ni kanske märker, men det tycker väl ni som läser denna blogg är jättebra?!
Jag som var lite deppig igår över att inte ha någon att fira alla hjärtansdag med fick väldigt mycket kärlek av världens finaste hundar, det var så kul när jag väl kom dit för jag hade inte träffat dom på ett bra tag och så fort dom såg att jag klev ut ur bilen blev båda som två yrväder och deras svansar gick som två galna propellrar (stavning?!) så det var en helt underbar dag som jag sent kommer glömma!

Men men jag lovade att skriva imorgon om det blev försent idag men vilken tur ni har att jag hann det, imorgon blir det att gå upp tidigt så jag ska strax krypa ner under täcket och säga god natt till världen! Men innan dess ska ni få se sjukt fina bilder på Karma och Buddha såklart och faktiskt några få bilder på mig, en av bilderna är tagna för några dagar sedan och ett annat togs idag så ni vet om det i förväg!

Första bilden är på Buddha


och självklart på Karma också..


Visst ser dom otroligt mysiga ut?

Nu kommer bild på favoriten som jag pratadeom, som mitt hjärta klappar lite lite extra för och som var den första av dom två som jag såg, och på denna bilden är jag också med (dock inget smink) men jag bjuder på den ändå...


Karma var det jag menade! Jag vet inte riktigt men det är nog något i hennes blick som får mig att bli så lycklig som jag alltid blir när jag ser henne! Det är lite svårt att förklara med ord! Men självklart tycker jag om Buddha också, han är ett charmtroll som man inte kan låta bli att krama och pussa på!

Nu kommer sista bilden för detta inlägg!

Dt var denna bild som jag hittade i kameran som jag hade tagit för ett tagsen!

Ha det bra sålänge tills vi hörs igen!

Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Luke

Riktigt vackra hundar, föll rätt rejält för Buddha. ^^

Het tjej också. ^^

2012-02-16 @ 00:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0