Kämpa..

Nu skriver jag äntligen igen, va ni har längtat efter nya inlägg av mig eller hur?!

Jaa, vart ska jag börja och vad ska jag hitta på att skriva idag? Det kan man ju undra för det gör jag också. Men det flyter väl på av sig själv snart ska ni få se..

Kan ju börja att skriva om första dagen på utbildningen då det först är två veckors prov-grej och sedan är det två veckors uppehåll och då får jag reda på om jag har kommit in eller inte, men självklart håller vi tummarna på att det går galant för mig, det var som att komma tillbaka till skolbänken, lite läskigt såklart eftersom jag vet hur det gick i skolan när jag väl gick där, "kass" om man ska förklara kort så passar det ordet alldeles utmärkt, men nu hoppas jag på att min hjärna och själ orkar detta. Självklart hjärtat också! :)




Denna låt, just texten i allafall får mig att tänka på min allra bästa tjejkompis Jennifer Schöneman som Alltid finns där när jag vill prata och har det svårt och vi tycker och tänker väldigt lika om nästan allting och det känns bara så underbart, så den låten spelade jag faktiskt för henne för att visa att vår vänskap är för stark för att brytas, dock träffas vi inte lika ofta som förr, vilket är hur synd som helst för om jag bara är borta från henne en dag känns det som en evighet, hon är som sagt helt underbar! Det vet du också att jag tycker gumman ifall du läser detta..

Här är faktiskt en bild på oss som dock inte är ny men så vet ni hur dessa vänner såg ut en sommar!

Älskar Dig, du är min ängel om natten och min sol på dagen!

Idag var jag ledig från utbildningen och det var skönt men väldigt tråkigt, hade typ inget annat att göra förutom att sitta vid den här dumburken som den så fint kallas! Men imorgon börjar jag 09.00 och det ska bli kul..
Jag ska verkligen kämpa!


Detta får räcka för idag, så skriver jag snart igen som ni vet..
Ha de underbart mina goa läsare!

Kramar och Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0