Hoppsan!

Sorry sorry för femtioelfte gången typ men jag lägger upp inlägg lite då och då när jag både känner för det och självklart har tid, eftersom det har vart ganska mycket nu det senaste, men nu denna kväll har jag lite tid att skriva, och det var väl tur för mig det? :)

Idag på kvällen var jag på mpu (Mötesplats Ungdom) och där är alltid gott sällskap, speciellt på onsdagarna, då är bland annat en viss person där som jag för mestadels kan prata med men just idag var en som var min absoluta favorit där som jag ser upp till dag som natt, för han är en helt underbar människa och betyder massvis för mig, och eftersom jag blev lite deppig ett tag på kvällen så kom han fram och satte sig bredvid och pratade med mig och jag berättade vad jag gick och bar på, och han förstod mig verkligen och kramade om mig och sa att allt kommer bli bra. Jag vet inte varför men just när han sa det sken jag upp och blev hur glad som helst och senare ringde min underbara kompis till mig och undrade vad jag hade på hjärtat, så jag berättade lite grann för honom också.. Jag är så lycklig som har sådana underbara och värdefulla vänner i mitt liv, ni betyder mer än vad det går att beskriva och ni vet vilka ni är!

Igår (Tisdag) på praktiken fick jag lov att vara med på en ridlektion och det var hur kul som helst och ville bara fortsätta, jag har verkligen saknat den sporten och hästarna, älskar dom djuren, men jag fick i allafall skritta, trava, galoppera och till och med hoppa, högre hinder än vad jag trodde att jag skulle våga, har nämligen inte ridit sen i somras förra året så det var lite spänt i början, men släppte när jag väl kom in i balansen osv.. och hoppningen gick bättre än förväntan och hade typ världens snällaste häst! =)

Men hur som helst, jag hoppas i allafall att ni mina kära läsare mår toppen och vet vad ni vill i livet för det har inte jag någon aning om vad jag vill..

Ha de underbart tills vi hörs igen!

Kram kram


Här är en bild på hästen jag fick rida igår "Porora" heter hon! ^^


Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0