Tack! Tack! Tack!

Jag börjar detta inlägget med att tacka alla underbara vänner som firade mig igår eftersom jag fyller egentligen år imorgon, men hur kul är det att fira sin dag på en måndag när man ska upp kvart över 4 på morgonen och har en hel veckas praktik..

Mange, Jessica, Jag och Emma var hemma hos mig på dagen först och senare på kvällen skulle vi åka till Rockbaren och efterfesta lite grann, vilket var väldigt trevligt, dit kom även Lukas och William, två helt underbara pojkar enligt mig i allafall. Jag blev jätteglad som fick träffa alla där, dock var det några personer som saknades som inte kunde hänga med som Jennifer, men hon mådde inte så bra så jag och hon ska ta igen det en annan dag eller hur gumman?! :)

Emma har vart hemma hos mig från Fredag till idag och det var kul att hon kunde komma till mig eftersom det var ett bra tagsen vi träffades, tusen tack för en azzum helg min vän! :) <3

Idag har jag vart hemma då min bror, hans tjej och deras underbart söta och helt otroliga lilla son Rocky, "fasters pojk" som jag brukar säga till honom!
Jag fick ett par örhängen av Emma, hur fina som helst, en hårfärg och mascara av mamma, en metaltownbiljett av snälla Peter, ett presentkort i Nordstan av broder med familj och sist men inte minst 200 kronor av min pappa och hans fru som även också kom hit idag och hälsade på..

Det har som sagt vart en helt underbar helg, och därför tackar jag er alla som gjorde min dag/kväll bra!

Här är en gammal bild på Emma och mig, men lika söta för det!


och här är en bild på någon som jag inte har träffat på ett halvår nu typ, och det är min allra älskade syster Josefin, men hon kommer snart hem, inte alls långt kvar! Men jag längtar tills den dagen då jag får krama om dig igen!!


Här kommer även en dikt till henne som jag själv har skrivit!

Min syster

Du är min syster och jag älskar dig,
du är ett utav det finaste jag har i mitt liv.
Jag önskar att vi två kan få en bättre kontakt när du kommer hem,
som att gå ut och visa världen vilka dom bästa systrarna är.
För du vet att jag håller dig väldigt kär,
Jag Älskar Verkligen Dig!


Önska mig lycka till på Bingolotto ikväll!!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0