Oops..

Ja, jag sa att det skulle komma ett inlägg igår men då var det en hel del annat att tänka på, jag blev i allafall bjuden på en riktigt god middag som va baconlindad oxfilé och skivad potatis med någon grädde och sånt i, det var rent ut sagt sjuukt gott! Mätt blev jag i allafall..
Idag ska jag till min broder i Lerum och och fira han och han son Rocky idag, ska bli trevligt och sedan när man kommer hem ska jag först gå en sväng till skolan då det är Alerocken där ikväll, men jag tror inte jag kommer vara där hela kvällen, kanske blir en liten sväng till Rockbaren men vi får se vad jag känner för då.. :)
Men jag ska strax kila iväg men jag kan ju skriva lite ikväll eller så blir det imorgon, beror lite på vad jag hittar på!
Igår kom Amanda och Robin vidare till finalen i idol, vilket jag hoppades på, för jag hejar nämligen på Robin..

Aja hur som helst, vi hörs av i nästa inlägg!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Synd att Moa åkte ur idol D:

Amanda kunde åka ut istället :D haha.



Puss på dig sötis♥

2011-12-04 @ 20:29:59
URL: http://xkiddown.blogg.se/
Postat av: Frida

Visst Moa var jätteduktig men problemet var det att hon inte passade i idol för den tjejen har redan en karriär och kommer komma långt med den.. :)

2011-12-04 @ 20:32:36
URL: http://bloggomfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0