Lång dag

Idag har det vart en väldigt lång dag har det känts som i allafall, det började med att jag tog bussen från nödinge 06.25 till bohus och där var jag framme 06.36 typ och då var det en hel halvtimme kvar tills bussen skulle komma så gissa vad jag gjorde? Jo, jag gick upp för den långa backen, vilket jag inte ångrar, jag blev mycket piggare när jag väl var framme och kände mig stolt över att jag orkade gå hela backen upp, så va det dags att jobba men rätt som det var slog jag i mitt knä i en skottkärra när jag skulle tömma korgar, vilket ledde till ett väldigt "vackert" och stort nlåmärke, svinont gjorde det..
Ni får ursäkta att jag inte skriver så jättemycket i detta inlägg men jag är sjukt trött efter denna dag, känns som att om jag lägger mitt huvud på min kudde i sängen så kommer jag slockna direkt, vilket kan vara väldigt nyttigt eftersom jag ska upp lika tidigt imorgon också, men inte nog med det, jag gick ner för backen när jag slutade också, ja galen är jag, haha. xD men så händer med mig när jag inte orkar stå och frysa för en buss..

Jag kan skriva lite mer imorgon tror jag! :)

Men ha de underbart, och ja självklart har jag en kvälls-låt idag igen och här har ni den...




Visst är den bra?! :)

Sov så gott inatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0