Jobbigt att känna såhär

Först vill jag be om ursäkt för att jag inte bloggade igår men på praktiken höll jag på att svimma och allt blev svart, vilket var lite obehagligt. Så jag gick ju och la mig när jag kom hem igår och sov hela tiden, men nu blir det ett litet inlägg i allafall..

Idag mår jag inte så bra så jag stanna hemma från praktiken för att försöka krya på mig så mycket som det går, så det kommer en liten parvel som får mig att må lite bättre i allafall, och det är min systers lilla hund Leo, han blir alltid lika glad när han ser mig och svansen går som en elvisp på honom.
Nu ska jag vila ett tag till och sen blir det att kolla vad felet är, och se om dom hittar något, men jag kanske kanske skriver ikväll igen om jag mår bättre.

Ni kan få se lite minnesbilder av mig..

Jag och Jonathan Fagerlund i mitt vardagsrum då jag vann en hemma hos spelning

Jag och Håkan Johansson 2009


Klara  (saknar dig)

Det var några minnesbilder trots att jag har många många fler så får ni nöja er med dessa sålänge..

Ha en underbar dag!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0