Gnägg gnägg



Ja, ni ser rätt. Frida skriver ett litet kvälls-inlägg, vilket kan vara lite intressant eftersom jag ska berätta lite om mina kommande vecka som börjar imorgon.
Imorgon 07.00 kommer hästarna börja gnägga för då ska jag till praktiken som jag då börjar på, jag älskar djur över huvudtaget men hästar och hundar är djuren som får mitt hjärta att slå lite extra, och då passar väl ett stal perfekt att åka till varje morgon, visst det kommer vara långa dagar men vad spelar det för roll när jag nu äntligen kommer få ha något att göra på dagarna än att BARA sitta hemma och sova bort all tid typ.
Jag har kommit på att jag kan lägga upp i vissa inlägg typ som dagens eller kvällens låt, eftersom jag lyssnar väldigt mycket på musik så kan man ju alltid komma med något sånt där, så kanske det blir mer spännande att läsa bloggen när det finns något att kolla eller lyssna på under tiden eller efter man har läst!

Så denna kvällens låt enligt mig blir "Du är allt" med Sonja Aldén och Shirley Clamp, varför? Jo, för den tillägnar jag mina käraste och närmaste vänner som jag alltid ser upp till och alltid kommer finnas för...




Den är sjukt fin den låten!

Men nu ska jag runda av lite grann här eftersom det blir en tidig morgon för mig imorgon, jag kanske skriver på kvällen efter praktiken, beror på hur trött jag är kanske somnar direkt.. haha

Men ha det underbart tills nästa inlägg

Natti natt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas det går fint på praktiken idag♥

2011-12-06 @ 13:46:27
URL: http://xkiddown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0