Dissmiss

Hej mina kära läsare!

I måndags praktikserade jag och det gick jättebra och senare på kvällen när jag var hemma ringde min "kompis" och frågade om han fick sova över hos mig, jag hann knappt tänka innan jag svarade eftersom jag för det mesta brukar ta hand om dom jag bryr mig om så jag sa ja såklart, men vi fick gå upp vid 5 på morgonen för jag skulle ju sköta praktiken, så trött var han men får skylla sig själv..
Idag hade jag ju min jobbsökar dag och då åkte jag till Göteborg och kolla om det fanns några jobb att söka där, dock hittade jag bara två men jag tar resten på fredag, men när jag skulle gå på bussen till stan mötte jag Hyper, hon är en underbar vän och är glad över att vi är vänner. Sedan efter jag hade sökt jobben så träffade jag på en viss person som hade dissat mig via telefonen, men det var inte bara han som hade dissat mig idag, det var två till så det fick väl gå för idag då!

Nu sitter jag här med lite thaimat i magen eftersom den maten är så god, håller ni inte med? och dricker coca cola, mums!

Denna kvällens låt är

GMX - Saknar dig

 



Ni kanske undrar varför jag valde just denna låt, och det handlar om en viss sak som hände i somras och jag har fortfarande inte släppt det, jag hade starka känslor för en person men allt brann upp..

Men men, ni får ha en fortsatt underbar Onsdag-kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0