Det gör ont!

Hallå hallå, och Äntligen har jag tid att skriva ett litet inlägg idag som jag inte gjort nu på två dagar eller så men nu..

Jag måste börja med att säga att jag har sjukt ont i min tre fingrar på ena handen, och nu undrar ni såklart "vad har hon gjort nu?" jo det ska ni få svaret på här och nu..
Jag skulle få in en häst i en transport och det hade jag aldrig gjort innan och det var ganska stressat, så självklart glömde jag handskarna på händerna, men vi kom halvvägs in men då fick hästen ett litet frispel eller något liknande och slet åt höger och vänster, det var ju jag inte alls beredd på så jag kände bara hur grimskaftet brände och det gjorde ont men trots det höll jag i hästen så att han inte skulle sticka eller något. Ja, det gjorde och gör fortfarande väldigt, det svider och har sig. Men men, det är nog borta snart ska vi se..
Annars har det gått kanon på praktiken idag, jag älskar ju hästar och de är ju dom djuren man får hålla på med ibland efter all annat jobb och då kan man gå in till någon av dom och bara känna deras varma päls, det får mig så lugn ska ni bara veta ni som läser min blogg och ni som bara läser då och då..

Men nu är jag hemma och tar det väldigt lugnt efter denna dag, vart väldigt mycket trots att jag kom lite senare till praktiken idag för att jag hade tandläkartid på morgonen och där gick det också bra, men jag kommer alltid ogilla tandläkarn, tycker det är obehagligt.

Ja, imorgon är det Fredag hela dagen och då börjar helgen, vilket ska bli hur skönt som helst eftersom jag kommer gotta till mig ordentligt efter denna hårda vecka, då ska jag köra med ett gott fotbad och ett varmt och härligt skumbad, tänk alltså. Jag kommer ju känna mig som en ny människa efter det! Men det förtjänar jag allt..

Kvällens låt får mig att le och skratta, jag gillar ju disney-låtar så ikväll är det dags för
"Lejonkungen-Hakuna Matata"



Besök gärna min kompis blogg http://xkiddown.blogg.se
Emma Johansson heter hon och är en helt underbar person som alltid finns där för mig och betyder en hel del, tack gumman för att jag har dig vid min sida, du och jag kommer alltid vara vänner hoppas jag!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0