Blåst

Go kväll!

Denna vecka har vart mycket med praktik och att söka jobb osv..
Så, vad händer på Nyår nu då? Jag vet faktiskt inte men det lutar åt att åka till rockbaren i Göteborg med någon kompis och festa loss..

Tyvärr är jag sjukt trött idag men jag kan försöka skriva lite längre imorgon, på detta vis kanske jag tappar läsare men jag lovar, när jag inte har lika mycket att göra och har lite mer tid till att skriva så kommer det rassla med massa intressanta inlägg, hur låter det då? Va va va?!
På tal om blåst så har det vart både storm och hagel idag, inte alls kul, varken för mig eller hästarna, men men det var bara att bita ihop! :)

Ha en underbar och god natt, sov gott och dröm sött!

Kram kram

Jimmy Jansson-Vi kan gunga


Varför just denna låt? Jo, för att det är många minnen som fyller upp i tankarna..

och jag har även en till låt som är:

Alexander Schöld-Drömmen



Det är för att den killen som sjunger är en underbar person och vän till mig, och jag glömmer aldrig när jag fick träffa honom på några spelningar som han har haft!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0